Un tikai šādā mūsu materiālās pasaules četru galveno spēku saplūsmē dvēsele varēja pareizi apgūt esības realitāti sev un būt pateicīga cilvēkam par augšāmcelšanos. Vēlos piebilst dažus vārdus par degošām ugunskuriem, kas tika dzēsti ārstniecības augu novārījumos, lai uzmundrinātu ūdeni. Senos pierakstos dziednieki stāstīja, ka šādā veidā viņi veido "uguns ūdeni" aizsardzības nolūkos un prāta spēka un ķermeņa dzīvības nodrošināšanai. Īpašas maģiskas īpašības tika piedēvētas ugunskuriem no rituāla ugunskura, piemēram, "Kupala" vai "Svetovidovy".
Šādi ugunskuri – maģiski un dziedinoši – tika iekurti lielajos svētkos. Ar smuku palīdzību iesvētītā uguns no kopējiem ugunskuriem tika pārnesta uz savu pavardu, kā arī uzkrājās vannā uz plīts plīts, un, kad vanna bija izkususi, viņi paņēma nākamo svēto kūku un uz tās pamata. , aizdedzināja, izkausēja plīts-sildītāju. Tika uzskatīts, ka tieši no šīs galvenās maģiskās smēķēšanas aizdegās katra jaunā kūpošā cepeškrāsns vannā, pēc kuras katra ogle un katrs vannā nesadedzis malkas gabals tika uzskatīts par iesvētītu un ar maģisku īpašību piedevu. Kad viņi izņēma nesadegušu baļķi, lai to tvaikā nodzēstu, mantras (tas ir, īsas) sazvērestības tika izrunātas šādi: "Slikta daļa ganībām, laba daļa riestam." Vai arī: "Bailīgie, niknie spēki ir pazuduši, bet spožie, labie spēki nāk." Pēc tam, kad uguntiņa izdzisa ūdenī, to nemeta atpakaļ krāsnī, bet gan parūpējās par to aiz plīts vannā, lai tā izžūst un atkal izmanto nākamās vannas iekuršanai. Dažkārt ar šādiem nodzēstiem ugunskuriem ripināja tvaicētu cilvēku, stiepās pa virsū uzklātu audeklu. Viņi atkal izskrēja ne tikai tā, bet ar sazvērestībām. Šī akcija vāvuļošanā tika saistīta ar ķermeņa siltumu un sasildīšanu, lai šāda zīmola maģiskais spēks sasniegtu pirmsākumus, dvēseles slēptuvi un izvilktu dvēseli ar maģisku siltumu. Atvērt to no noslēgta, apslēpta stāvokļa, lai mīļais nopūšas, atvieglo un atdzīvojas. Tāpat kā slotas, ar šādu smuku izvilka sāpju zaru, kas sēž ķermenī un neizvirzās virspusē, bet apēd ķermeni no iekšpuses. Bet par slotām, ziedēm un dažādiem maģiskiem augiem runāsim nākamajā nodaļā. Nobeigumā es gribu teikt par ceturto elementu - zemi; viņa ir vannā visā, un zālēs, un malkā, un pelnos, un krāsnī ar akmeņiem. Jā, un pati vanna ir novietota īstajā vietā, lai uztvertu Mātes Zemes starojumu. Vannas mikstūras Ja pajautāsiet jebkuram cilvēkam (izņemot krievu), kā sākas vanna, jūs dzirdēsiet atbildi - no ūdens. Varbūt tas tā ir, jo vanna bez ūdens nav vanna. Bet ja pajautā krievam, tad atbildēs visi - no slotas. Patiešām, slota ir krievu pirts simbols, varētu teikt, tās dzīvā emblēma. Bez slotas un vannas - ne vanna. Tāpēc krievi tik nelabprāt iet pirtī. Mūsdienās pirts, kas piespiedu kārtā ievesta pilsētas pirtīs, tiek dota priekšroka tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tā ir tīrāka, tas ir, vieglāk tīrāma. Senos laikos pret slotu izturējās ar lielāku godu nekā mūsdienās. Slota jeb, kā agrāk sauca, “pirtsslota” ir vannošanās priekšmets, kas tautas idejās apveltīts ar ļoti nopietnām dziednieciskām, vēdiskām, maģiskām un reizēm dēmoniskām spējām. Slota ir sava veida līdzeklis pret korupciju un burvībām. Vienlaikus tas ir arī visspēcīgākais amulets pret dažādiem drudzim un ļaunajiem gariem, līdzeklis, lai atbrīvotos no slimībām un līdzeklis ļauno garu aizdzīšanai. Protams, tika ņemta vērā arī pirtsslotas kā objekta utilitārā funkcija, ar kuru atriebties. Kryon esences , dubro peggy , Džozefa Mērfija zinātnisko lūgšanu apskati , Reiki Mikao Usui vēsture , kristāli un minerāli , pavēles lūgšanu mantras , mikao usui reiki , Džozefa Mērfija lūgšanas negatīvas atsauksmes , mantra mīlestības iegūšanai , Raziela lūgšana , minerālu kristālu īpašības , , atbrīvošana no solījumiem un zvērestiem, ei, luīze, piedošana, ūdens mandala, jauniešu kapsulas, garīgās slimības, attēlu mandala, saules mandala, akmeņi, kristāli, minerāli,
Комментарии
Отправить комментарий